12 september 2011

Projekt

Just nu har jag en mängd med projekt som jag antingen har börjat på med eller har planerat att börja med. Projekten som tar upp mycket av min tid just nu är den tidigare nämnda tunikan som jag håller på och stickar. Det går tyvärr långsamt framåt på den punkten, det beror väl kanske på att mönstret är så pass invecklat att det kräver ens hela uppmärksamhet och jag som tycker om att se på tv samtidigt :). Jag håller även på med ett par kuddar till villan som jag tryckt på och de väntar på att jag ska sy dem klara. Nu har jag även idag fått beställningar på att virka baby converse vilket jag tycker ska bli jätte roligt för det är precis en passlig kvälls syssla framför tvn. Och inte nog med det så har vi också påbörjat en vävningskurs i skolan där vi har 190 timmar eget arbete, just nu håller vi på med grunderna: väver i en så kallad vävram. Jag tror att det kommer att ta upp en hel del av min tid eftersom vävning är något helt nytt för mej :) 


Men nu ska jag bara slöa framför tvn och påbörja min virkning... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar