10 november 2010

Helgen

Tänk att det redan är onsdag. Känns som de var fredag igår :). Under helgens gång var vi på spökfest hos A. Det var en lyckad tillställning med mycket skratt. Och så fick vi även vara med på 2 års kalas på söndagen. Så en  fullproppad helg har det nog varit. I måndags beslöt jag mig för att baka, så jag och min fästman avnjöt varm glögg med nybakade mockarutor på kvällen. Igår hade jag och tjejerna pysselkväll hemma hos mig. Så det var en variation på handarbeten. Både stickning och virkning. Men jag själv fick fortsätta på mitt beställningsjobb. Fållar nämligen upp körklänningar. Det får jag väl även fortsätta med idag. 
Tills sist bjuder jag på några bilder! 


Spökfesten

1 kommentar:

  1. Nu ligger vinnaren i tävlingen i samarbete med önskefoto uppe. Spring in och kolla om det blev du! Jag vill tacka för att du varit med och tävlat. Var gärna med i framtiden!

    SvaraRadera