25 november 2010

Award!

Tack Emma för den fina awarden :) 


Den här awarden innebär att välja tre favoritförfattare och ange en bok av dem, skicka vidare awarden till fem favoritbloggar och tacka den som man fått awarden av, och till sist klistra in loggan på bloggsidan.




Jag älskar ju att läsa så det var väldigt svårt att välja ut endast 3 favoritförfattare, men här kommer ändå några av mina favoriter.

1. Marian Keyes. Alla hennes böcker är bra, men en som hör till mina favoriter är nog: En förtjusande man. En riktig chick lit bok. 

2. Sheila O´Flanagan. Också en riktig chick lit författare med många bra böcker, min favorit är: Den jag ville ha. Också den innehåller huvudingrediensen: ROMANTIK. 

3. Liza Marklund/ Maria Eriksson. Jag brukar annars inte läsa riktiga deckare av Liza Marklund, men dessa böcker som hon skrivit tillsammans med Maria Eriksson är riktigt bra. Böckerna heter gömda, asyl, Mias hemligheter mm. Böckerna handlar om Maria som bor tillsammans med en våldsam man som också misshandlar henne. 

Jag skickar awarden vidare till:

Junimamma - En vän som bloggar om sitt liv som mamma :)
Fröken Pyssel - Fin blogg med en massa intressanta pyssel.
Pysselkiisen - En oerhört inspirerande blogg med en massa projekt på gång :)
Virkhörnan - En mysig blogg med fina virktips. 


3 kommentarer:

  1. Tusen Tack för awarden! Nu måste jag fundera på lite författare, skoj utmaning :)

    SvaraRadera
  2. Vi sko no måst träffas jå:) Vi e ledi heila dagan egentligen så för oss er int e na skillna når e val:)

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :-)

    SvaraRadera