11 juni 2012

Gymnastikfest och brudklänning

I helgen var det gymnastikfest i Jakobstad. Jag deltog med 1300 andra ivriga gymnaster. Jag och bl.a. mamma var med i programmet Latino. Vädret var tyvärr inte det bästa, 11 grader och regn, men när vi väl uppträdde på slutet regnade det inte längre :) Det var första gången jag var med i en sån här stor gymanstikfest och det var minsann roligt. Om 4 år ordnas det nästa gång och förhoppningsvis är jag med då också.
Jag bjuder på lite bilder från helgens bravader: 

Vi marscherar in 


Redskapsgymnaster

Vädercirkus
Latino

Jag och mamma (foto Nea)

Som rubriken lyder så håller jag också som bäst på att planera ihop en brudklänning till Sebastians pappas fästmö, det ska bli ett väldigt roligt, men krävande projekt. Modellen är nästan klar och idag var vi och köpte tyg till klänningen. Jag har aldrig sytt en brudklänning förut, men jag ser verkligen fram emot det :)

1 kommentar: